sorry

从此世间再无此人
not ok but its ok - LiL BO WEEP

I found peace n' comfort in sharing our existence,
通过彼此分享存在感我寻找到平和与安慰,
I found satisfaction just knowing you were listening,
仅仅知道你在聆听我便感到满足,
I found something special,
我找到了如此特别的东西,
I tried to make it last,
我尝试让它逗留,
Yet my head hurt me,
可我的头脑让我伤感,
It pushed into the past,
它沉湎于过去,
I tried to plead my sorry but i can not express..
我试图以我的悔意为托词,却无法表达,
The way this got me feeling,
这样使我觉得,
I had to just digress.
我必须离开,
I don't wanna be here no more,
我不想再待在这儿了,
I'm trapped my head,
我困在自己的脑袋里,
I'm trapped in my thoughts,
我桎梏于自己的思想中,
I just wanna be free,
我只想自由,
I won't have to run away,
我便不必再逃跑,
I won't have to see your face,
我不必再见你,
I won't have to lead astray,
我不必误入歧途,
I won't have to find my place,
我不必寻找自己的位置,
I won't have to feel your skin,
我不必感受你的肌肤,
I won't have a life to live,
我不必再徜徉这生命,
I won't have to be afraid,
我不必忧虑,
I don't need to be okay,
我不需要变好,
Everything seems to go fast,
一切事物流逝飞快,
Yet here I am still in the past,
我却始终徘徊在过去,
Trying to find just something more than what I had with you before.
只是为了寻找更多我曾与你拥有的一切。

评论(10)

热度(1)